Branding και νέα Ιστοσελίδα για το Ελαιόλαδο Sirreon
www.sirreon.gr
H Webstyles ανέλαβε:
- Τον σχεδιασμό της συνολικής στρατηγικής Marketing και Branding για τα προϊόντα των ελαιώνων της Οικογένειας Γρηγοριάδη από τις Σέρρες.
Η αρχή έγινε με τον ορισμό του ονόματος "Sirreon" το οποίο αποτελεί έμπνευση της έμπειρης ομάδας της Webstyles προκειμένου να δωθεί η μοναδική ταυτότητα καταγωγής των προϊόντων. Στη συνέχεια η λογοτύπηση του ονόματος με κύριο χαρακτηριστικό την αφαιρετική απεικόνιση του καρπού της ελιάς η οποία μοιάζει με το ανθρώπινο αποτύπωμα, συμβάλει με σειρά του καθοριστικά προς την κατεύθυνση ανάδειξης των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών και της μοναδικότητας της μάρκας. - Το Sirreon αποτελεί μια μοντέρνα σειρά προϊόντων με βάση την ελιά και η αρχή έγινε με τον σχεδιασμό των ετικετών των 6 κωδικών ελαιολάδου που εμπορεύεται η οικογένεια Γρηγοριάδη. Για τις ετικέτες επιλέχθηκε η διάφανη ετικέτα ως υλικό που ταίριαζε καλύτερα στα υλικά συσκευασίας (σκούρο γυάλινο μπουκάλι) που είχαν ήδη επιλεχθεί ενώ για τα μεταλικά δοχεία η επιλογή του κυρίου σκούρου γκρι pantone του style guide του brand έδωσε στα δοχεία τον εκλεπτισμένο χαρακτήρα που απαιτούνταν.
- Ταυτόχρονα όπως κάθε σύγχορνο brand έτσι και το Sirreon απέκτεισε μια ολοκαίνουργια ιστοσελίδα ικανεί να καλύψει τις ανάγκες προβολής, εμπορίας και διάθεσης των προϊόντων Sirreon ανά την ελλάδα αλλά και ένα φρέσκο, διαδραστικό προφιλ στο Facebook για την ενίσχυση της επικοινωνίας απευθείας με τους καταναλωτές.
https://www.facebook.com/sirreon